Europski tjedan programiranja 2020.
Autor: Slađana Tekaić, 30. 10. 2020.
Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Školska knjižničarka je u razdoblju od 10. do 25. listopada 2020. organizirala događanja posvećena programiranju za učenike predmetne nastave kako bi bolje razumjeli digitalni svijet i u njemu sudjelovali. Naša događanja uvrstili smo na zemljovid na web- stranici codeweek.eu koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja. Programiranje glazbe u Scratchu aktivnost je u kojoj su učenici uporabom programskog jezika Scratch na zanimljiv način upoznali izgled i zvuk različitih instrumenata, osnovne pojmove (metar, tempo, dinamika, melodija...). Aktivnost je provela nastavnica Glazbene kulture Josipa Lučki-Popović. Aktivnost Minecraft u školskoj knjižnici provela je školska knjižničarka. Uključila je učenike u izradu svjetova koji će koristiti svima u nastavi. Radionica je namijenjena za poučavanje programiranja kroz igru i izradu različitih projekata. Učenici su se upoznali sa sučeljem programa i osnovnim kretanjem u Minecraft svijetu. Mladi knjižničari pod vodstvom školske knjižničarke izradili su mobilnu aplikaciju školske knjižnice. Učenici su nagrađeni priznanjima za sudjelovanje. Izvijestila: knjižničarka Tanja Nađ
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |