Europski tjedan programiranja
Autor: Antonija Šimunić, 12. 11. 2019.
Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Školska knjižničarka je u razdoblju od 5. do 20. listopada 2019. organizirala događanja posvećena programiranju za učenike razredne i predmetne nastave kako bi bolje razumjeli digitalni svijet i u njemu sudjelovali. Naša događanja uvrstili smo na zemljovid na web- stranici codeweek.eu koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja. »Služenje referentnom zbirkom u knjižnici« aktivnost je koja je učenicima razredne nastave približila programiranje bez računala na način da ih je uključila u igru u kojoj su se morali natjecati i surađivati kako bi se upoznali s osnovnim načelima programiranja. U provođenju ove aktivnosti sudjelovali su učenici 3. i 4. razreda MŠ i PO Narta. »Labirint s likovima iz bajki« je aktivnost u kojoj su učenici prvog razreda matične škole, u sklopu projekta »Bajke iz kantica«, programirali i izradili igricu u Scratchu. Skupina Mladi knjižničari u školskoj knjižnici su uz pomoć knjižničarke programirali i izradili igru pod nazivom »Gmizava zmija«. Cilj je ove igrice spriječiti gmizavu zmiju da udari u vlastito tijelo. Mladi knjižničari su također programirali i izradili igricu pod nazivom »Rodoslovno stablo«. Ovu igru izradili su u sklopu istoimenog projekta, a cilj je da učenici istraže svoje pretke. Da je učenik pronašao najstarijeg pretka, znat će kada u igrici dotakne korijenje stabla. Učenici su nagrađeni priznanjima za sudjelovanje. Izvijestila knjižničarka: Tanja Nađ
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |