U srce sam te zaključao/zaključala
Autor: NIKOLINA ZJAČIĆ, 7. 3. 2018.
U razdoblju od 15. siječnja do 14. veljače 2018. g. proveden je projekt »U srce sam te zaključao/zaključala«. U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda, a cilj projekta bio je potaknuti učenike na stjecanje novih spoznaja u ljubavi, osvijestiti važnost razumijevanja tog duševnog stanja, potaknuti na čitanje, slušanje, istraživanje i stvaranje. Kako bismo saznali kakav je odnos učenika prema temi, proveli smo kratku anketu po razredima. Školska knjižnica raspisala je literarni natječaj na zadane teme. Najuspješniji radovi su: »Dolazi Valentinovo« učenice 4.r. Natalije Zjačić i »Ljubav u izlogu« učenice 5. r. Eme Jambrušić. Za učenike razredne nastave organizirana je tombola. Učenici 6. razreda sudjelovali su na radionici izrade stripa prema pjesmi. Najoriginalniji strip nacrtala je Melina Rudelić (6.r.) i poslan je na natječaj »Stvarajmo e- kreativno«. Petaši su sudjelovali na radionici izrade spomenara. Najkreativnije stranice su pohvaljene i nagrađene, a njihovi autori su: Lucia Brajković, Laura Jambrović, Matea Jambrušić, Emma Lebec i Matija Novaković. Učenici sedmog razreda istražili su ljubav u medijima te izradili plakate koje smo izložili. Po uzoru na djela: »Tajni dnevnik Adriana Molea«, »Romeo i Julija« te »Alkar« učenici osmog razreda izradili su ljubavni leksikon glavnih likova. Nastavnica kemije Tatjana Novaković održala je radionicu izrade sapuna u kojoj su sudjelovali učenici sedmih razreda. Učenici su također izrađivali i prigodne ukrase, a na Dan zaljubljenih provedena je aktivnost »Ljubavna pošta«. Naši ljubavni poštari: Elena Nikles, Florijan Pavlović i Lovro Palošika raznosili su ljubavna pisma te slatkim darovima nagradili one koji su dobili najviše pisama. Izvijestila: knjižnjičarka Tanja Nađ
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |