Od 13. do 17. listopada 2025. učenici 6.a i 6.b razreda obilježili su Tjedan školskog doručka. Tjedan školskog doručka održava se u sklopu Nacionalnog programa Živjeti zdravo s ciljem podizanja svijesti o važnosti nutritivno bogatog doručka za svako školsko dijete.
Učenici su obilježavanje Tjedna školskog doručka započeli rješavanjem ankete „Što voliš jesti za doručak?“ u kojoj su osim iznošenja svojih ideja o idealnom doručku progovorili i o njihovim navikama vezanim uz doručak – o tome doručkuju li prije škole i ako ne doručkuju, zašto ne doručkuju te što čini njihov tipičan doručak vikendom.
U drugoj aktivnosti „Doručkom oko svijeta“ učenici su istražili što njihovi vršnjaci iz različitih dijelova svijeta doručkuju te su pronađene informacije prezentirali u obliku pripremljenog plakata.
U trećoj aktivnosti „Zid zahvalnosti“ učenici su izradili plakat koji su posvetili školskim kuharicama. Na pripremljenom plakatu učenici su zapisali poruke zahvale tetama kuharicama na finim i zdravim obrocima koje im svakodnevno pripremaju te su im obećali kako će od sada dati priliku i hrani koju možda ne vole ili im nije poznata – kako će je barem probati. Učenici su plakat izložili u školskom holu, a na njegovo izlaganje su pozvali i same tete kuharice kojima su održali i prigodan govor zahvale.
Četvrta aktivnost je još uvijek u tijeku. Naime, učenici su putem platforme Microsoft Teams dobili izazov, a to je izazov da u tjednu koji slijedi koriste recept zadan na platformi Microsoft Teams i pokušaju samostalno pripremiti „Jesenski složenac zahvalnosti“ čiji su glavni sastojci grčki jogurt, med, jabuke, cimet, zobene pahuljice te sjeckani orasi/ bademi ili lješnjaci. Recept povezuje Tjedan školskog doručka i Dan zahvalnosti za plodove zemlje koji se također u našoj školi obilježava u Tjednu školskog doručka. Jelo s recepta je potpuna zamjena za doručak – grčki jogurt daje proteine (za mišiće), zobene pahuljice vlakna (za energiju i probavu), a orašasti plodovi zdrave masti (za mozak i koncentraciju), a za izradu jela trebaju koristiti sezonske jabuke i domaće orašaste plodove čime ujedno zahvaljuju prirodi što im je dala ukusne i zdrave plodove za jelo. Nakon što se odvaže prihvatiti izazov učenici bi fotografije svojih pripremljenih „jela“ trebali objaviti na navedenoj platformi. Već se unaprijed veselimo njihovoj odvažnosti i spremnosti na prihvaćanje izazova.
Peta aktivnost je bila namijenjena isključivo za učenike 6.a razreda. Učenici su na satu razrednika degustirali zdrave grickalice (orašaste plodove i sušeno voće) uz zdravi čaj od jabuke s cimetom.
Aktivnosti u kojima su učenici sudjelovali su provedene kroz sat razrednika i kroz izvannastavnu skupinu „Pokretači promjena“. Voditeljica aktivnosti je učiteljica Andrea Haman, razrednica 6.a razreda.
#živjetizdravouškoli
#tjedanškolskogdoručka














